Bay 12 Games Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10

Author Topic: Älä Puhu Englanti: Chamando Todos Os Lusófonos  (Read 9519 times)

Zrk2

• Bay Watcher
  • Emperor of the Damned
    • View Profile
Re: Älä Puhu Englanti: Edição Finnish Parrot Characters
« Reply #90 on: September 28, 2012, 12:43:32 pm »

Français est une language terrible. J'ai appris Français dans l'ecole. Je n'ai pas un choix :(
Il n'y avait jamais des mots plus véritables que ceux là.
Ily a beaucoup des personnes qui apprennent seulement la francais qunad l'ecole demand que ils apprennent la. Mais, je suis prennent tous les choix dans l'ecole et mainenant je suis officialement "bilinguale." Je pense que ca c'est un blague magnifique.
He's just keeping up with the Cardassians.

miauw62

• Bay Watcher
  • Every time you get ahead / it's just another hit
    • View Profile
« Reply #91 on: September 28, 2012, 12:46:30 pm »

Mijn Frans trekt ook op niks. Blijkbaar een gevolg van het feit dat ik het nooit gebruik.

Quote from: NW_Kohaku
they wouldn't be able to tell the difference between the raving confessions of a mass murdering cannibal from a recipe to bake a pie.
Knowing Belgium, everyone will vote for themselves out of mistrust for anyone else, and some kind of weird direct democracy coalition will need to be formed from 11 million or so individuals.

Ancre

• Bay Watcher
    • View Profile
« Reply #92 on: September 28, 2012, 04:08:02 pm »

Français est une language terrible. J'ai appris Français dans l'ecole. Je n'ai pas un choix :(
Ily a beaucoup des personnes qui apprennent seulement la francais qunad l'ecole demand que ils apprennent la. Mais, je suis prennent tous les choix dans l'ecole et mainenant je suis officialement "bilinguale." Je pense que ca c'est un blague magnifique.

Ouch, zkr2, j'veux pas être méchant, mais t'as encore un peu de travail avant d'être complètement bilingue.

J'ai appris le français ... tout seul, avec ma famille. Je suis français en fait, et je vis en France. Je suis l'un des trois péons paumés dans ce pays sur la carte des bay12members.

Et toi, d'où viens-tu ? Pourquoi apprends-tu le français ? :D

Et aux autres, honte sur vous ! Le français est une langue magnifique, et en plus c'est celle de mon pays ! :p

tomio175

• Bay Watcher
    • View Profile
« Reply #93 on: September 28, 2012, 05:20:26 pm »

Ksnap echtnie da mensen frans kunne prate, das echt een kuttaal.
...You're arguing with the GM? Why don't you argue with Jesus about how much Peter liked clams?
Because each player's delicious tears are fuel for the continued torture that is the Warrens of Oric the Awesome.

Zrk2

• Bay Watcher
  • Emperor of the Damned
    • View Profile
« Reply #94 on: September 28, 2012, 09:47:37 pm »

Ouch, zkr2, j'veux pas être méchant, mais t'as encore un peu de travail avant d'être complètement bilingue.

J'ai appris le français ... tout seul, avec ma famille. Je suis français en fait, et je vis en France. Je suis l'un des trois péons paumés dans ce pays sur la carte des bay12members.

Et toi, d'où viens-tu ? Pourquoi apprends-tu le français ? :D

Et aux autres, honte sur vous ! Le français est une langue magnifique, et en plus c'est celle de mon pays ! :p

Je l'appris dans l'ecole Canadienne, mais je suis terrible. Mais, parce que je fini tous les classes de francais, je suis officialement bilinguale! Je ne pense pas que je suis vraiment bilinguale.
He's just keeping up with the Cardassians.

miauw62

• Bay Watcher
    • View Profile
« Reply #95 on: September 29, 2012, 05:41:57 am »

En ik snap niet hoe mensen fucking dialect kunnen lezen, dat is echt heel irritant.

they wouldn't be able to tell the difference between the raving confessions of a mass murdering cannibal from a recipe to bake a pie.
Knowing Belgium, everyone will vote for themselves out of mistrust for anyone else, and some kind of weird direct democracy coalition will need to be formed from 11 million or so individuals.

Dutchling

• Bay Watcher
  • Ridin' with Biden
    • View Profile
« Reply #96 on: September 29, 2012, 08:52:39 am »

En ik snap niet hoe mensen fucking dialect kunnen lezen, dat is echt heel irritant.
Zegt de Belg...

DJ

• Bay Watcher
    • View Profile
« Reply #97 on: September 29, 2012, 10:59:12 am »

Ух, цовече, па ја бре пола овог разумем!

Ал сте заиста бре требали говорити српски, па да вас цео свет бре разуме.
« Last Edit: September 29, 2012, 11:00:52 am by DJ »
Urist, President has immigrated to your fortress!
Urist, President mandates the Dwarven Bill of Rights.

Cue magma.
Ah, the Magma Carta...

Dutchling

• Bay Watcher
  • Ridin' with Biden
    • View Profile
« Reply #98 on: September 29, 2012, 11:53:23 am »

I see you have a cat? It's always funny when one of them jumps on your keyboard, making you post totally random incoherent posts  :).

DJ

• Bay Watcher
    • View Profile
« Reply #99 on: September 29, 2012, 12:22:15 pm »

Jarrrane, menščini dainisbaš skonto pravla.
Urist, President has immigrated to your fortress!
Urist, President mandates the Dwarven Bill of Rights.

Cue magma.
Ah, the Magma Carta...

Haspen

• Bay Watcher
  • Cthuwu
    • View Profile
« Reply #100 on: September 29, 2012, 12:25:35 pm »

I see you have a cat? It's always funny when one of them jumps on your keyboard, making you post totally random incoherent posts  :).

Złamałeś zasady D:

Spalić Dutchling'a!
SigFlags!
Quote from: Draignean@Spamkingdom+
Truly, we have the most uniquely talented spy network in all existence.
Quote from: mightymushroom@Spamkingdom#
Please tell me the Royal Physician didn't go to the same college as the Spymaster.

miauw62

• Bay Watcher
    • View Profile
« Reply #101 on: September 29, 2012, 12:26:31 pm »

Zegt de Belg...
Die nooit er ook maar over denkt om in dialect te typen.

Dutchling

• Bay Watcher
  • Ridin' with Biden
    • View Profile
« Reply #102 on: September 29, 2012, 12:58:01 pm »

Excuus, excuus.  :P

Ancre

• Bay Watcher
    • View Profile
« Reply #103 on: September 29, 2012, 05:47:37 pm »

Je l'appris dans l'ecole Canadienne, mais je suis terrible. Mais, parce que je fini tous les classes de francais, je suis officialement bilinguale! Je ne pense pas que je suis vraiment bilinguale.

Hahaha, d'accord :D Tu n'es pas bilingue, mais tu te débrouilles bien quand même. Ce qui suffit, je pense - tu as les bases, le reste viendra si tu te mets à parler la langue.

Mictlantecuhtli

• Bay Watcher
  • Grinning God of Death
    • View Profile
« Reply #104 on: September 29, 2012, 05:58:07 pm »

Suomi est un tres belle langue. Not sure what the hell Finnish language is called in Francoise, though. Odd I never learned that.

Je ne parle pas avec Francoise tres bien; je l'ai appris vingt ans & j'ai oublié mon conjugaisons. ;[
I am surrounded by flesh and bone, I am a temple of living. Maybe I'll maybe my life away.

Santorum leaves a bad taste in my mouth,
Card-carrying Liberaltarian
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10